Arabescato Hexagon Mosaic Polished Marble
  • BEST PRICE GUARANTEE
  • SHOP WITH CONFIDENCE
  • EXPERT CUSTOMER SERVICE
0
Cart
Products :
$0.00
Tax :
$0.00
Shipping :
$0.00
Total Amount :
$0.00

HOME

DEPARTMENTS

Arabescato Hexagon Mosaic Polished Marble 12"x12" (2" Chip Size )

By using high technology, Italian Arabescato polished marble cut in 2 size hexagons and glued onto a 12 x 12 vinyl meshes to make these beautiful mosaics available to modern installers to give rise to their decorations

Arabescato hexagon polished marble mosaic tiles are perfect for your indoor and outdoor projects such as kitchen backsplashes, shower floors, shower enclosures, accent walls and many more

Arabescato Hexagon Mosaic Polished Marble 12"x12" (2" Chip Size )

Only 2070 left in stock.
% 13 discount
$35.18 $30.77 SHEET
Have a question about this product (ID: 81)?

Our specialists are ready to help.

  • Share with your friends

DELIVERY SHIPPING

Free Shipping : 7/11/2024
Standart : 7/11/2024
Express : 5/27/2024
Easy Montly Payments with Free Shipping in Continental US Price Match Guarantee 110% HASSLE FREE RETURNS
Questions about this product?
+1 (737)-239-9668
Email
Live Chat

Arabescato, one of the marble varieties of the Versilia region. The gray veins on the white background are covered with harmony and a hint of gold adding finesse to the beauty of this stone. The small white round and oval texture of the Arabescato, which is formed by gray veins over a white background is, its criteria to distinguish this marble from other white marble families. Arabescato is preferred for commercial and residential projects for indoor and outdoor floor and wall coverings, kitchen and bathroom countertops; also available in varied sizes and mosaics. Therefore, it makes it more desirable choice for those projects that require soft neutral tones.
Product Mosaic
Finish Polished
Color - Color Dot None
Material Marble
Size 12"x12"
Chip Size 2"
Operation None
ORIGIN EUROPE
  • Status of order (S***** S*****) 08/19/2020
    Q: When I placed this order it said it would arrive on August 23rd. I have received no notifications telling me this is still the case. I was wondering what is happening with my order?
    A: closed.
  • Order Status (J***** D*****) 09/11/2020
    Q: Has the product been shipped yet?
    A: Thank you for contacting us! Your order is in preparation and a tracking number will be sent to you as soon as possible. Please wait for news from us! Thank you for choosing us & Stay Safe!
  • When will my item ship? (M***** M*****) 09/20/2020
    Q: My vanity I purchased says that it is preparing and has been on that status for over a week when can I expect it to ship?
    A: Hello Megan, We already shipped your order. Thank you.
  • Status (J***** D*****) 09/24/2020
    Q: What is the status of the order #301445 it has been 90+ days now.
    A:
  • Order status (J***** D*****) 09/25/2020
    Q: Order is 90+ days out now, what is status???
    A: We are sorry to let you know that we are out of stock and we have to make it in our factory again which will take over 45 days because of the COVID 19, that is why we refund it your money back to your account. we are very sorry for the incontinence
  • Broken pieces on delivery (M***** M*****) 09/30/2020
    Q: Hello I just received my vanity and two pieces were damaged in delivery. Can you please replace those pieces instead of having to ship the whole vanity back. I didn’t want to reject the shipment because I thought it would be much easier just replacing the pieces. I called and emailed the number but I haven’t heard back yet and just want to make sure I did the right thing by not rejecting the order. I have pictures and also was noted on delivery slip.
    A: Hello We are very sorry to hear that we will take care of it right away at the same time, we just open a claim with UPS. Thank you we are sorry for the inconvenience
  • When will I receive (S***** L*****) 10/11/2020
    Q: When will I receive this order? Also shipping should be free but I was charged 330. Thanks
    A: your item almost finished, we will ship it in 10 days. II believe you didn't use the code for free shipment but we will honor the coupon anyway
  • Shipping info (S***** L*****) 11/02/2020
    Q: Hello- just wanted to confirm that this was shipped? I don’t have a tracking number yet. I was told it would ship on 10/23? Also I appreciate you honoring the free shipping, I tried entering the code but it wasn’t working. When should we see a credit for that? Thanks so much!
    A:
  • Update (V***** W*****) 12/01/2020
    Q: This product listed that it was available for immediate shipping, I ordered it on November 10, what is the status of the order?
    A: Hello It was our mistake, We are very sorry. On the system, 72inch was an available instant of 60 inches. We already made your vanity yesterday painted has been finished and it ships from Turkey and it will be here in 25 days, Again we are very sorry for the delay. When we received it we will ship it to you right away. It looks like you will have it by the end of the month. Please let us know if it works for you. We would like to give you an extra 10% off for the trouble we cause. Thank you again We are very sorry again for the inconvenience. Happy Holiday.
  • Status of order (C***** B*****) 01/26/2021
    Q: I am really confused regarding the status of the delivery of the second vanity. Would someone please explain what is the status of the delivery as i need to update the contractors doing the bathroom remodel. I was told it was at warehouse and needed to be painted. then told it was being delivered by freight company and freight company was waiting to be paid. now being told the status is cargo...... Is the vanity stateside and when can I expect delivery?
    A: Hello, At the end of this month, our ship is coming to the NY Port. We will deliver it immediately after it arrives. We wish you a nice day.
  • When will this ship? (K***** S*****) 01/26/2021
    Q: Hi, Do you know about when this item is supposed to ship out? Thank you, Karina
    A: Hello, Currently under construction, in production at the factory. The exit will be made on March 15. You will have it by the standard delivery date. I wish you a good day.
  • Hasn't been delivered (R***** B*****) 02/01/2021
    Q: Hi I was told a few weeks ago I would have my second vanity by last week and haven't. I haven't received and tracking information and can't contact anyone now over the phone. Can someone call me/ 850-375-3933
    A: Hello Sir, Your second vanity just came in Ny port from our factory and will be ship on 2/8/2020. Sorry about that, we will send you the tracking number. Thank you for your patience. Have a good day

    I really need this. I have been given different dates several times and need it installed.
    I really need this. I have been given different dates several times and need it installed.
    I really need this. I have been given different dates several times and need it installed.
  • Ronni Kadian (R***** K*****) 02/01/2021
    Q: I haven't been able to find out where my sink is after many months of waiting. Please email or call me with information such as tracking info or when I should receive it. I have called many times and no one answers your phone. Please update the information regarding my order asap.
    A: Hi. Sorry, the item you ordered just came defective one. so we will have to bring the product again. And it will come at the end of March. Therefore, if you want to use the product you have, we can refund you 60%. Because we do not want to send you a defective product and don't want you don't wait. Believe us, sorry really about that.
  • Product arrival time (Y***** M*****) 02/02/2021
    Q: When I will received my product. Last person I spoke mention a week and another week is gone with no product. From 45 days to 5 months is a very long time. Thanks Yessenia
    A: Hello, We apologize for your delay. We feel very embarrassed because of this grievance. All our products were delayed due to the virus. Our ship has arrived at NY Port. After arriving at our warehouse, we will deliver it to you as soon as possible. We apologize again and we will provide the product to you as soon as possible. Will have reached the next week.
  • Ronni Kadian (R***** K*****) 02/03/2021
    Q: The incorrect sink you delivered to me will not work. Please refund me the entire amount. The sink is needed immediately so I will order from another source. I paid in full on Pay Pal $783.99 Please email me once you credit my account. kadian@comcast.net Thanks.
    A:
  • Ronni Kadian (R***** K*****) 02/03/2021
    Q: Could you please call me ? I see the sink could be sent in February from your website. It says it will ship directly to me. Are those dates accurate or no?
    A:
  • Shipping date estimate (S***** M*****) 02/06/2021
    Q: What is the estimated shipping date?
    A: Hello, Good morning, We will deliver your product to you at the standard delivery date. So until March 22, 2021. The item has been completed in our factory. It will ship from the factory to the New York port on February 15, the estimated New York arrival date is March 10, and then it will take 3-4 days to arrive at you. Have a good weekend.
  • Chris Carroll (C***** C*****) 03/11/2021
    Q: Delivery Date Shipping?
    A: Hello, This going to be shipped on Tuesday. Thank you
  • Ronni Kadian (R***** K*****) 03/12/2021
    Q: I have not received my refund. When will it be credited?
    A: Hello Ronni, We are working with the Strip like the paypall, we finished the process, We guess it is going to take in a few days,.Thank you
  • Ronni (R***** K*****) 03/23/2021
    Q: We are now 3 weeks since I cancelled the order and you still haven't credited me. That is simply unacceptable. Please resolve this problem promptly.
    A: Hello Ronni, You are right, sorry about that. you have it in a few days. Have a nice night.
  • Ronni (R***** K*****) 03/30/2021
    Q: After our chat about a refund, nothing has come through on my credit card as you stated you would do. I have passed along all this information to my attorney because you have delayed my refund for an entire month.
    A: Hello Ronni, We already did it last 4 days ago and checked our bank account.CORPORATE ACH ST-E1F8W8R8T7E4 STRIPE TRANSFER - $405.60 Could you please check your bank account again? Many thanks
  • Didn't receive item (T***** T*****) 11/15/2021
    Q: I was told by your respresentatives that the order will arrive by November 15 at my house. I have not received it and see the status is still preparing. Please give me a call to discuss this further. 916-868-1730
    A: Hello! I have forwarded your problem to the relevant department. We will resolve your issue as soon as possible. We wish you a nice day.VanitySale Team
  • There is no document for this product.

CUSTOMER REVIEWS (50)

  • K***** P***** 10/09/2019

    Great tile

    This tile is beautiful on my shower floor. Really nice.
    (0) Helpful (0) Report
  • B***** M***** 05/06/2019

    Classic

    Beautiful classic backsplash. Perfect for a bathroom. I used in my guest bath. It was black and white and the marble looks great
    (0) Helpful (0) Report
  • S***** G***** 06/04/2018

    matches description

    very nice tile for kitchen backsplash Pros: great value
    (0) Helpful (0) Report
  • S***** M***** 02/10/2018

    Beautiful tile

    I used this on the floor of my newly decorated ensuite master bathroom shower. It is beautiful and very practical. It's a perfect design, and I am extremely pleased with it Pros: Beautiful tile, great value
    (0) Helpful (0) Report
  • J***** G***** 07/07/2019

    Great product

    I will be ordering for the shower floor of my bathroom Pros: smooth just tje right amount of shine so it is not slippery in a show Cons: No cons perfect product for my use
    (0) Helpful (0) Report
  • B***** G***** 05/05/2018

    great sample

    very fast delivery! perfect sample
    (0) Helpful (0) Report
  • D***** R***** 05/11/2018

    Great product

    This tile is beautiful and we received it so quick
    (0) Helpful (0) Report
  • R***** P***** 02/05/2019

    Gorgeous

    Exactly what i was looking for. The pattern looks great in person.
    (0) Helpful (0) Report
  • J***** S***** 04/01/2019

    BEAUTIFUL

    This tile is really heavy and beautiful! I love the quality of it.
    (0) Helpful (0) Report
  • Y***** L***** 04/01/2019

    pretty

    nice small mosaic
    (0) Helpful (0) Report
  • S***** E***** 06/07/2018

    Tile

    Was shipped in a few days and turned out perfect. Looked just as it did on the photo.
    (0) Helpful (0) Report
  • I***** W***** 02/01/2019

    quality!

    Love the look and the quality of this tile!
    (0) Helpful (0) Report
  • J***** F***** 04/07/2018

    Beautiful

    Sample looks just as it does online
    (0) Helpful (0) Report
  • T***** E***** 09/09/2018

    Got a couple samples-order this one!

    Redoing an 1890 dutch colonial! Demo starts Jan 1 This is perfect
    (0) Helpful (0) Report
  • D***** L***** 07/08/2018

    great tile, quite smooth

    we havent installed yet, but we like the way it came
    (0) Helpful (0) Report
  • N***** B***** 12/05/2018

    Great flooring

    I got this item as a sample. I am planning on remodeling my bathroom. The sample looked just like it did in the picture. Can't wait to buy more of it and complete my bathroom remodel.
    (0) Helpful (0) Report
  • J***** T***** 11/03/2019

    Gorgeous stone

    Using in my bathroom so so pretty
    (0) Helpful (0) Report
  • A***** K***** 06/12/2018

    Beautiful

    I love this Pros: Nicely made. Cons: none
    (0) Helpful (0) Report
  • J***** S***** 08/01/2019

    Great value

    Excellent price for this quality tile. Photo is accurate depiction. Well-packaged. I have ordered this tile twice for 2 different projects - no damage.
    (0) Helpful (0) Report
  • D***** M***** 10/24/2018

    One of my favorites

    I love the look it has. The marble is great quality
    (0) Helpful (0) Report
  • C***** R***** 03/15/2018

    Great product!!

    Beautiful back splash for kitchen remodel. Easy to keep clean. Pros: Great value. Cons: Not enough color options.
    (0) Helpful (0) Report
  • A***** T***** 11/20/2018

    gorgeous!

    The perfect floor.
    (0) Helpful (0) Report
  • N***** G***** 11/19/2018

    Different

    It is a different design piece for me but it looks very clean and simple
    (0) Helpful (0) Report
  • H***** G***** 04/27/2018

    Beautiful tile

    Tile is great and the price compared to local tile store was much less. Would highly recommend but don't forget to seal the tile!
    (0) Helpful (0) Report
  • A***** E***** 09/13/2019

    Pretty & Simple

    Liked it a lot, but tiles are mostly white. Perfect for a bathroom, very pretty and upscale.
    (0) Helpful (0) Report
  • C***** S***** 05/23/2019

    Loved this product!

    I loved this tile, but chose to go with a less pourus tile for ease of application.
    (0) Helpful (0) Report
  • J***** V***** 04/14/2018

    This was a nice tile sample and it matched the description.

    Great tile for the price and the colors were really pretty.
    (0) Helpful (0) Report
  • H***** Q***** 05/14/2019

    Beautiful Tile

    Cannot wait to have it installed. Using it as shower floor.
    (0) Helpful (0) Report
  • D***** V***** 02/23/2019

    marble floor tile

    Nice tile. adds good look to many color wall combinations.
    (0) Helpful (0) Report
  • J***** S***** 08/18/2018

    great product it will go great with my project

    it is just the color combination that i was looking for. it will go great with, the tile behind my cook top Pros: great value Cons: none that i know of
    (0) Helpful (0) Report
  • A***** O***** 03/18/2018

    Very nice, lends unique texture and style.

    VanitySale, Love all the tile options can't wait to use this unique design to add texture to a marble backsplash!
    (0) Helpful (0) Report
  • A***** B***** 12/18/2018

    Beautiful tile, looks much more expensive than it was!

    Very pleased with this tile. Arrived quick and in perfect condition.
    (0) Helpful (0) Report
  • F***** C***** 10/17/2018

    Affordable luxury

    I got this for my kitchen counter top, it's easy enough to install myself and I really love the pattern. No regrets, I may even like it better than a slab.
    (0) Helpful (0) Report
  • A***** E***** 11/30/2018

    Great product and great price.

    Good quality.
    (0) Helpful (0) Report
  • L***** C***** 04/23/2019

    Beautiful Tile

    The tile is beautiful. We are building a lake house and that's exactly where the tile will go on the floor of all of our bathrooms. Can't wait for it to be installed.
    (0) Helpful (0) Report
  • A***** S***** 09/14/2018

    As expected

    Quick delivery
    (0) Helpful (0) Report
  • L***** G***** 07/23/2019

    Thanks for the sample

    Made my buying choice so much easier. Ordered this after receiving 3 samples to compare!
    (0) Helpful (0) Report
  • W***** M***** 10/19/2018

    Awesome

    This is in contention for our masterbath floor. Great quality and very pretty.
    (0) Helpful (0) Report
  • A***** B***** 05/22/2018

    Beautiful Tile!

    In love with this tile and the price! Shipment was quick and easy… Pros: Everything Cons: None
    (0) Helpful (0) Report
  • M***** N***** 04/22/2018

    Beautiful!

    Ordered this along with a few other samples for our backsplash. It is very pretty! However, I decided the shape would go better in a bathroom. Our master bath is our next remodel project so we may go with this! Pros: Very pretty marble!
    (0) Helpful (0) Report
  • I***** A***** 08/23/2019

    very nice

    nice thick tile, very well put together
    (0) Helpful (0) Report
  • D***** H***** 04/28/2019

    Flooring in my spare bath

    Gorgeous!
    (0) Helpful (0) Report
  • E***** O***** 07/13/2018

    Colors are great!

    Colors are a great combination, can't wait to have fully installed!
    (0) Helpful (0) Report
  • L***** L***** 10/24/2018

    Good product good service

    Would have appreciated receiving this a bit earlier.
    (0) Helpful (0) Report
  • C***** A***** 12/26/2018

    Love this tile

    Great price and quality
    (0) Helpful (0) Report
  • L***** M***** 03/25/2018

    Beautiful quality product that looks as good in person as it does online

    The tile was exactly what I thought and it was shipped really quickly which is a plus when remodeling.
    (0) Helpful (0) Report
  • B***** S***** 06/26/2018

    Great Tile

    This tile is beautiful in person!
    (0) Helpful (0) Report
  • M***** R***** 05/28/2018

    Cannot go Wrong, Looks Great!

    It's a classic! Cannot go wrong and it is definitely a great quality. Pros: Price is good Cons: none!
    (0) Helpful (0) Report
  • F***** C***** 12/25/2018

    Used in a niche and shower floor.

    Exactly as I was hoping. Cant go wrong with this product!
    (0) Helpful (0) Report
  • C***** R***** 08/26/2018

    Beautiful

    This tile is very beautiful, unfortunately it isn't going to work for my project. I will keep it in mind for other applications tho.
    (0) Helpful (0) Report
Write Your Comment